45'

45'

Buli! De hol?

2007. január 04. - 45perc
Te jól érzed magad a paksi szórakozóhelyeken? Kivie elindította a háborút, fogj fegyvert te is! Vesszenek a gyengék!!!

A paksi fiatalok körében az egyik legégetőbb probléma napjainkban, hogy vajon hova is menjenek el bulizni? Hol találnak olyan helyet, ahol távol a szülői szemektől kipihenhetik a suli fáradalmait és még jól is érezhetik magukat? Persze az ember mindenhol jól tudja érezni magát, ha akarja, de mégis van néhány dolog, amit mindnyájan szeretnénk ott látni egy jó szórakozóhelyen. Először is legyen viszonylag nagy helyen, mivel senki se szeret másik száz emberrel összezsúfolva bulizni egy kis lyukban, és senki se szereti hatvan emberen keresztülverekedni magát a bárig. Ott van például az egyik legnagyobb paksi szórakozóhely a lakón. Jó zenéket nyomatnak, és még jól is néz ki. Csak egy nagy gond van vele: kicsi! Több tucat ember összezsúfolódva denszel a tánctéren, mintha egy rakás heringet akarnának utánozni. Én is játszottam már velük ezt a játékot, de nekem nem igazán jött be. Szóval mindenképpen legyen valami nagyobb hely, ahol elég nagy a tánctér és van elég hely az asztaloknak is. Mert szerintem már sokan jártatok úgy, hogy elmentetek bulizni, azt hoppá, asztal nuku! Egész éjjel állhattatok! Gondolom, szuper buli lehetett! Aztán meg ott van a másik, szintén a lakótelepen! Eleinte nagyon sokat jártam oda. Komolyan! Szinte minden hétvégén fenn voltunk a haverokkal, csak aztán jöttek a változtatások! A „nem mehetsz ki” újítás még csak-csak, de az új „Kártyád van? Akkor bemehetsz!” verzió már nem igazán tetszett. Legalább is nem ezer forintért. Nem 'tom, ti mit gondoltok róla, de ez így nekem nem igazán buli! És ha már itt tartunk, nem sok ember van, aki hajlandó kifizetni 1000 meg 2000 forintokat azért, hogy bemehessen egy szórakozóhelyre, mert mellette még az estéjét is állnia kell a saját pénzéből. És azért szerintem mindenki egyetért abban, hogy nem olyan olcsók ezek az esték. :) Esetleg még szóba jöhet a másik két kisebb, de ezek szerintem amolyan beülős, beszélgetős helynek jók. Persze itt is jól érezheted magad, ezt mutatja az is, hogy mennyien járnak oda. És tényleg viszonylag nagy helyek jó zenékkel, tánctérrel, de egy igazi nagy bulizós estére én nem ezeket választanám. Szóval, nem tudom, ki hogy van vele, de én ha egy jót akarok bulizni, akkor összebeszélek a haverokkal és elmegyünk valamelyik „közeli” városba bulizni.
(Kivie)

A bejegyzés trackback címe:

https://45perc.blog.hu/api/trackback/id/tr9125887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merlin · http://merlin.blogol.hu 2007.01.05. 14:04:19

Nem vagyok paksi már jó ideje, de azért még mindig akad némi kötődés... Ebből kifolyólag időnként megfordulok a paksi éjszakában. Ami az ottani szórakozóhelyekkel kapcsolatosan feltűnt, az az a körülmény, hogy a kiszolgálás szigorúan ki-kit ismer alapon működik, nyilván pultos-vendég viszonylatban. Konkrétan arra gondolok, hogy elképzelhetően azt is előbb fogják kiszolgálni, aki épp akkor lövi be a sérót otthon, amikor én beálltam a bárpulthoz amennyiben haverja a felszolgáló...

Azt meg már tényleg csak zárójelben jegyzem meg, hogy Paks szintjén - még az olyan exklúzívnak tartott helyen, mint a Goldmine - is felháborítónak tartom azt, hogy egy pohár bor és egy korsó sör 970 Ft legyen. Arról nem is beszélek, hogy a pultnál kellett fizenem, a pincér utasítására, aki ezek után kishíján szemközt köpött, amiért nem kapott borravalót.

Volt paksi 2007.01.05. 17:56:52

Sziasztok!

Na akkor én is írok ezt-azt, ugyan már én sem vagyok paksi de... némi építő kritika nem árthat.
Goldmmine: NaturAqua csapvízzel illetve szódával töltve(mindenki figyleje mikor megkapja a vizét, hogy ropog-é az a kupak), kaja szag brutál(hozzá teszem ezzel az ellentétes sarkon álló kiszolgáló egység sem áll valami jól), kiszolgálás... a két "kedves" pincérhölgyet úgy érzem feltétlenül szükséges volt átmenteni:)
Egyébként a belső nagyon tetszik és ezen a tényen még az sem változtat, hogy az asztallokat világító reflektoroktól olyan meleg van mint egy valódi bányában.
A zenés táncos szórakozóhelyről annyit, hogy ennyi jó nőt, ami szombatonként szokott ott összezsúfolódni, ritkán lát az ember de egyébként ezt valószínű sokkal inkább köszönheti monopol helyzetének mintsem a lemezlovas isteni tehetségének.
Zombi Time:) Eszem, f.szom, megáll, áúúú....

Utóiratként annyit, hogy Paksot nagyon szeretem(haverok+1/4 itt töltött élet) mégis azért maradtam most névtelen mert nagyon hamar kiutálnának és aki a Paksot ismeri az tudja, hogy itt az effajta luxus nem megengedhető.

Üdv.
Hajrá Atomváros!

digitál 2007.01.06. 00:27:14

Mondjuk az tényleg erős hogy az új Goldmine-ban eszméletlen kajaszag van! Óriási melléfogás hogy egy vadonat új, nagyon dizájnos étteremben már az első hónap végén iszonyat büdös égett olajszag van. Egyébként a nem-dohányzó teremben nincs meleg, éppen ellenkezőleg...

Ha jól tippeltem az említetteket pár szórakozóhely kimaradt nem? pl:
Galéria
Retro Premier (vagy mi)
Café 42 (vagy erre gondolt a cikkíró?)

Nyilván az ember ha bulizni akar akkor oda megy ahol buli van hajnalig, és a tulaj nem halkítja le a zenét éjfélkor. Ez Pakson ugye csak 2 szórakozóhelyen működik, a többi kisebb esetleg 2-ig tart nyitva.
Az sem utolsó szempont egy szombat esténél ha sok ellenkező nemű is van a buliban, ez pedig csak akkor teljesül ha eleve sokan vannak.

Viszont, és itt lehet a válasz a feltett kérdésre, ha az ember megelégszik azzal hogy beszélget a barátaival, és kulturáltan fogyaszt alkoholt akkor találhat magának normális beülős helyet.

Vidéki szórakozóhelyekkel kapcsolatban nem teljesek az információim, amit viszont tudok hogy a bölcskei Pepita is minden alkalommal dugig van. A szekszárdi Incognito szintén, és ott még rossz arcúak is előfordulnak.

Azt viszont a Bongó mellett lehetne elmondani hogy nem gyakori a verekedés (legalább is tapasztalataim szerint).

Banyesz vs. Maxxi · http://bvm.atw.hu 2007.02.26. 13:40:59

Gyerekek!Nem szomorkodni kéne hogy nincsen normális zene és normális hely Pakson!Kicsit utánna kéne nézni,hogy hátha valamelyik "nagy" szorakozóhely uj "dj"-kkel igényesebb club,house,dance zenével probálkozik;)
pl.:március 3.-án vagy március 31.-én a
Club Grand Cafe:D

Pacsi!
süti beállítások módosítása