45'

45'

Egy kiöregedett televízió emlékiratai

2007. január 16. - 45perc
Életem a 10. D-ben


Érzem, egyre közeledik a perc. Már nem tudok mit tenni, lassan nyugszom bele komor magányomba. Évekig közvetítettem töretlenül bármit, amit csak kértek! Évekig tűrtem szó nélkül a sok telefonos vetélkedőt! Évekig próbáltam legjobb tudásom szerint átfogóan tájékoztatni őket a legkedvezőbb, kihagyhatatlan akciókról, ránceltüntető krémekről, a legízletesebb chipsekről. Meghallgattak valaha is? Mindig csak a lárma, a durva, elforduló közöny, ahogy velem viselkedtek. Oly hűen álltam a sarat, s még most is, öreg korom ellenére is, már a harmadik rúgásra csatornát váltok. De kiközösítettek, lekicsinyeltek, s egyetlen köszönet nélkül távolítottak el állásomból, ahol már apám, s az ő apja is dolgozott. Nincs értelme már élnem, nem tudom tovább elviselni a helyemre jött felvágós új ficsúr gúnyos trónolását régi helyemen, a TV-dobozban.

F. A.

A bejegyzés trackback címe:

https://45perc.blog.hu/api/trackback/id/tr5328714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása